.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سفرهای خانوادگی با ماشینهای دولتی
برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخيراً در روزهای تعطیل برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به ...

برغم شعارهای ساده زیستی مسئولان دولت نهم و همچنین تاکید ویژه آنان به عدم استفاده از امکانات دولتی ، متاسفانه اخبار نگران کننده ای در اين خصوص به گوش می رسد.

به گزارش گرگان نیوز، اخيراً در روزهای تعطیل و یا بعد از ظهر روزهای معمولی برخي از مدیران کل دستگاههای اجرایی و حتی مدیران رده پایین تر به همراه خانواده های خود با وسيله نقليه دولتي در نواحی ییلاقی استان و حتی سایر استانها مشاهده  مي شوند .

 همچنین به طور اتفاقی یکی از مدیران ارشد دولتی استان به همراه خانواده خود با یک ماشین دولتی 50 میلیونی در شهرکرد مرکز استان چهار محال بختیاری دیده شده است. نام این مسئول و مشخصات خودرویش توسط یکی از فعالان سیاسی استان ثبت شده  است. 

شدت این مساله به حدی است که برخی از نیروهای مردمی اصولگرا در تماسهایی با  مقامات استانداری  خواستار مقابله با روند موجود شده و آنرا به نفع این جناح ندانسته اند. در این خصوص همچنین شنیده شده که یکی از اصولگرایان باسابقه استان ضمن اعتراض به وضع موجود اعلام کرده در صورتیکه مدیران دولتی به اين روند  ادامه دهند در  نامه ای سرگشاده به رییس جمهوری اسامی این مدیران را اعلام می کند.

  همه این مباحث در حالی است که صرفه جویی و جلوگیری از استفاده شخصی از امکانات دولتی بارها توسط شخص احمدی نژاد مطرح شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بهلول 8 خرداد 1386
به اون مسئول محترم بگو سر نامه رو زیاد گشاد نکنه چون شاید اسم خودش هم باشه توش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.072 seconds.